Hon skämdes för sanningen. Lögnen var så mycket anständigare.

We begin to live when we have conceived life as tragedy

22 okt. 2011

Har jag fått fan? I båten? Då tänker jag fan ro honom i land!

Jag pausar. Läser uppsatser, läser på uppdrag, skriver recensioner, pysslar med lite annat Jag tänker vara annan stans, vara annan, vara annat. Dricker gin, tänker, vilar, skriver lite i min bernurbok, och när jag känner för det, då ror jag fan i land, låter honom umgås med demonerna. Vi ses! (Famous last words - - - )
(Bild Laurie Hogin, "Our Way of Life (Martini Drinker)", 2005.)

3 kommentarer:

  1. Beundransvärt program! Men hur du hinner med allt detta framstår för mig som en gåta.

    SvaraRadera
  2. Lycka till i det du gör och kommer att göra.

    SvaraRadera
  3. Tack! Jag glömde en grej: jag ska göra en föreläsning på biblioteket på torsdag, om Virginia Woolf, etc, så den bör också planeras ...

    SvaraRadera